امامزادگان عشق

امام خمینی(ره): شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است.

امامزادگان عشق

امام خمینی(ره): شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است.

  

وقتی فرزند اولمان داوود،خواست به دنیا بیاید،عباس مرا به دزفول برد؛درطول راه نشانی بیمارستان را پرسید.به او گفتندکه آخرهمین خیابان،بیمارستان حضرت زهرا(سلام الله علیها) است؛ وقتی نام بیمارستان را شنید،چنان گفت یا زهرا(سلام الله علیها) که من فکر کردم اتفاقی افتاده است. پرسیدم چی شده؟ گفت: یازهرا(سلام الله علیها) رمز زندگی ماست!گفتم: چطور؟گفت:«درعملیات فتح المبین که با رمز یازهرا(سلام الله علیها) شروع شد،مجروح شدم.با زنی ازدواج کردم که نامش زهرا است.تولد فرزندمان هم در بیمارستان حضرت زهرا(سلام الله علیها) است.»او یک چیز را نگفت و آن شهادتش بودکه درعملیات بدر با رمز یازهرا(سلام الله علیها) اتفاق افتاد و من به واقع متوجه این اسم رمز شدم.                همسر شهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی